Miss Suomi

referenssit

Järvisydän

”Olemme tehneet yhteistyötä Miss Suomi -brändin kanssa jo vuodesta 2010 saakka. Miss Suomi -kilpailun kautta tulevaan näkyvyyteen olemme olleet erittäin tyytyväisiä. Finnartist Oy on tuottanut Järvisydämeen mm. kuvauksia, videokuvauksia, muotinäytöksiä. Järvisydän on ollut mukana Matkalla Miss Suomeksi -sarjassa, finaalilähetyksessä sekä Miss Universum -kilpailuun menevissä videoissa. Finnartist Oy.n kautta olemme myös saaneet ammattitaitoiset brändilähettiläät promootio töihin ja mallit mainosvideoihin kätevästi.
Yhteistyö on ollut mutkatonta ja ammattitaitoista. ”

Markus Heiskanen, Järvisydän , Rantasalmi
www.jarvisydan.com

Tasa-arvoisuuden puolesta

UN Women

Mittava hyväntekeväisyys YK:n tasa-arvojärjestö UN Womenin kanssa vuonna 2020. Miss Suomi -finalistit keräsivät yli 10 000 € UN Womenille.

Lue lisää (unwomen.fi)

Liikutamme Sinua <3

Ventoniemi Buses

”VENTONIEMI Buses on saanut ilolla hoitaa Miss Suomi- kiertueen kuljetuksia jo usean vuoden ajan. Yhteistyö on ollut timanttista, joustavaa ja ennen kaikkea kaunista. Miss Suomi -logoteipatulla bussilla on näkyvyys ja julkisuus ollut taattu missikiertueen aikana. Kauniit matkustajamme ovat kiitettävästi pitäneet näkyvyyttä yllä taitavina somettajina. Kiva on ollut heidän ihania postauksia ja videoita nähdä ja olemme niitä voineet jakaa omillekin sivuillemme, kauniita kuvia on ilo jakaa.

Lämpimästi voimme suositella yhteistyötä Miss Suomi organisaation kanssa ja käyttämään heidän promootio henkilöitä tapahtumissanne. Me olemme vuosittain saaneet haluamamme näkyvyyden!
Matka jatkuu…”

VENTONIEMI Buses
www.bussi.fi

Hymy on hyvinvointia

eSmile

eSmile on tehnyt yhteistyötä Miss Suomi -organisaation kanssa jo vuodesta 2010 lähtien mm. finalistien hammasvalkaisu päivän parissa. Olemme käyttäneet kiertueelta tutuiksi tulleita esiintymisen ammattilaisia erilaisissa pr- ja kuvaus -tehtävissä. Finnartist Oy on myös tuottanut tehokkaasti yrityksellemme mainoskuvauksia.

On ollut ilo seurata kuinka valmiudet finalistien edustus- ja esiintymis tehtävissä ovat kehittyneet vuosi vuodelta ja kiertue sekä koulutus kehittyy koko ajan ja elää ajassa.

Terhi Vesanen, tj. eSmile
esmile.fi

Hääpuvut elämäsi tärkeimpään päivään

Wedding Garage

”Meillä on ollut ilo tehdä yhteistyötä Miss Suomi-organisaation kanssa. Tapahtumien juontokeikat ovat onnistuneet lyhyelläkin varoitusajalla moitteettomasti. Sanavalmiit esiintyjät, iloiset mallit ja somelähettiläät, edustustehtävät niin häämuotinäytöksiin kuin hääpukukuvauksiin. Olemme tehneet yhdessä monia juttuja ja aiomme tehdä tulevaisuudessakin. Parasta yhteistyössä on ollut hyvä henki ja työn tekemisessä positiivinen tunnelma!

Yhteistyön kautta olen saanut myös uusia verkostoja ja oppia paljon. Yrittäjänä täytyy myös kiittää siitä, että näkyvyys on ollut hyvää ja tulosta on tullut. Lopulta se mitä viivan alle jää on se millä on merkitystä.”

Maija Putkonen, yrittäjä
weddinggarage.fi

Arvoisensa olosuhteet

Vuokatin aateli

Vuokatin Aateli on ollut mukana Matkalla Miss Suomeksi -sarjassa.

vuokatinaateli.fi

Aktiivista vaikuttamista

FitFarm

Toteutimme keväällä 2020 vaikuttajamarkkinointi kampanjan Miss Suomi-kilpailun semifinalistien kanssa Instagramissa. Halusimme tuoda esille FITFARMin uudistunutta ja monipuolista valmennus sisältöä ja mahdollisuutta harjoitteluun omassa kodissa.

Kampanjan alussa jokainen semifinalisti valitsi itselleen haluamansa valmennuksen. Koska kampanjassa oli mukana 18 tyttöä, saimme tuotua esille todella monipuolisesti erilaisia valmennuksiamme, aina joogasta hikisempiin treeneihin saakka. Meille toteuttaminen oli helppoa, koska ohjeistimme vain yhteyshenkilömme, ja hän vastasi tyttöjen tekemästä kampanjansisällöstä ja raportoinnista. Oli hienoa nähdä, miten erinomaista sisältöä tytöt tuottivat ja pystyimme hyödyntämään sitä lisäksi omissa some-kanavissamme.

Päädyimme valitsemaan Miss Suomi organisaation kampanjamme toteuttajaksi, koska halusimme mukaan micro-vaikuttajia. Heidän yleisönsä on hyvin sitoutunutta ja näin suosittelulla on vahvempi voima. Kontaktien määrä saatiin suureksi, koska tyttöjä oli mukana niin iso joukko. Kampanjan tehokkuus (ROI) oli erinomainen muihin markkinointikeinoihimme verrattuna, eli toisin sanoen saimme eurot tuottamaan erinomaisesti.

Vaikuttajamarkkinointi on nopea ja kustannustehokas tapa levittää brändin tunnettuutta ja suosittelu on vahvimpia keinoja vaikuttaa ostopäätökseen. Olemme todella tyytyväisi kampanjaamme.

Eino Tuominen, toimitusjohtaja FitFarm
fitfarm.fi

Messujen muotinäytökset 2019

Mennään naimisiin -messut 2019

Finnartist Oy vastasi molempien päivien näytöksistä “avaimet käteen “ -periaatteella.

Näyttävä edustus

Häämessut kauppakeskus Stellassa

” Miss Suomi -kilpailu vetonaulana Kauppakeskus Stellassa (Mikkeli) Häämessuilla.
Tapahtuma keräsi 14 000 messuvierasta päivän aikana. ”

Lue uutinen (Lansi-savo.fi)

Aitoa mukavuutta

Comfystore

”Lähdimme keväällä 2020 Miss Suomi-kilpailun yhteistyökumppaniksi, kun halusimme lisätä The Comfy brändin tunnettuutta Suomessa. Toteutimme vaikuttajamarkkinointia Miss Suomi semifinalistien kanssa Instagrammissa ja olemme tyytyväisiä tuloksiin. Yhteistyö oli helppoa ja mutkatonta, missit toteuttivat hyvää ja laadukasta sisältöä heidän some-tileilleen.”

Valtteri Grönberg, toimitusjohtaja, Comfystore

Show myös merellä

Viking XPRS

Miss Suomi -kiertueshow on vuosittain vieraillut Viking XPRS risteilyllä jo vuodesta 2010.

Haluatko kuulla lisää?

ota yhteyttä